Att öka omsättningen och få nöjdare kunder är både ett mål och en utmaning för alla företag.

SuperOffice har närmare 30 års erfarenhet av att hjälpa organisationer både lokalt och globalt att leverera CRM-lösningar för att effektivisera det dagliga arbetet och öka kundlojaliteten.

Customer Relationship Management (CRM) samlar alla dina kundrelaterade processer som försäljning, marknadsföring och kundservice på ett ställe. Genom att lagra all information om kunden som telefonsamtal, aktiviteter, dokument, e-post och marknadskampanjer på samma ställe, får du en 360-graders vy över kunden. All information om kunden finns alltid tillgänglig och alla på företaget kan agera professionellt oavsett vem som är i kontakt med kunden.

De flesta verksamheter har som mål att öka antalet kunder och sälja mer. För att nå målen krävs de att medarbetarna har bra verktyg som kan hjälpa dem med att bli mer produktiva, sälja mer och behålla kunderna nöjda och glada.

SuperOffice CRM har ett huvudmål; att hjälpa dig med att hitta, vinna och utveckla flera kunder. Vår CRM-lösning är enkel och lätt att använda och du kommer kunna utföra dina arbetsuppgifter snabbare och effektivare.

SuperOffice har CRM-lösningen som hjälper dig att skapa glada och nöjda kunder. Vår passion för kundvård har gjort SuperOffice till en av Europas ledande leverantörer av CRM-lösningar på B2B-marknaden. Fördelarna med ett CRM-verktyg är ovärderliga. Vi har hjälpt tusentals kunder att hitta, vinna och utveckla sina kunder. Vi har fyra gånger vunnit PC Worlds "Bäst i Test". Det är vi väldigt stolta över. SuperOffice är ett internationellt företag med egna kontor i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Nederländerna, England och Schweiz. Vi älskar självklart vår produkt. Vi är mer än 200 anställda som använder SuperOffice, varenda dag. Därför är våra egna medarbetare en enastående källa till nya idéer och förbättringar i SuperOffice.

Vi erbjuder ett komplett CRM-paket med solida funktioner som ger dig en 360 graders vy över kunden som hjälper dig att skapa fler nöjda kunder. För oss är det viktigt att du får den funktionalitet som du har behov av, därför erbjuder vi olika användarplaner för olika befattningar/roller på företaget: 

- Standard CRM - för dig som har behov av det grundläggande inom CRM 

- Marketing - för marknadsföraren. Vass eMarketing och bättre kampanjresultat 

- Sales - för säljaren. Verktyget designat för avslut 

- Service - för kundservicemedarbetaren. Respondera snabbt på inkommande förfrågningar

- Complete CRM - för dig som är i behov av all funktionalitet

Vi erbjuder stor valfrihet: 

- SuperOffice CRM kan integreras med alla Office-applikationer och stödjer alla ledande teknologiplattformar

- Välj att implementera SuperOffice lokalt på din server, i molnet eller via en extern partner

- Få tillgång till hela CRM-databasen från alla mobilenheter, oavsett var du är 

- Mixa och matcha användarplaner för att hitta rätt kombination efter just era specifika behov

 
 
SÄKRA DIN PLATS REDAN IDAG

BOKA DIN BILJETT

The Sales Conference startar med en innehållsrik och inspirerande eftermiddag i Göteborg 10:e oktober.
Konferensen i Stockholm 14:e november har två delar, en inspirerande dag och branschens bästa galakväll. 

STOCKHOLMGÖTEBORG

Kontakta oss

TSC 2017

Tack, vi har mottagit din förfrågan och återkommer så snart som möjligt.

Oops! Något gick fel, försök igen..