OM KONFERENSEN

Våra partners gör det möjligt

Nordens ledande B2B-konferens firar 10-årsjubileum!

the sales conference

tidigare key note speakers

Nedan ser du exempel på tidigare keynote speakers som talat på The Sales Conference.

Henrik Larsson-Broman

Henrik Larsson-Broman, grundare av forsknings- och rådgivningsföretaget ProSales Institute AB, har studerat trender och forskning inom försäljning de senaste 17 åren. Med utomordentlig omvärldsinsikt är han en av landets mest efterfrågade föreläsare, och förser säljare och ledare med fakta på bordet om vad som skapar säljframgång och vad som krävs för att bygga framtidssäkrade säljstrategier.

Alexander Bard

Alexander Bard talar helst om framtiden, globaliseringen, teknologi och livsåskådning. Han skakar om och väcker tankar vi tidigare inte funderat över. Han är en ”grand theorist” som både provocerar och underhåller. Ingen går ifrån Alexanders föreläsningar oberörd.

Micael Dahlen

Micael Dahlen is a Professor at the Stockholm School of Economics, author and public speaker. Professor Dahlen is an explorer of all things mindboggling—a seeker of anomalies.Professor Dahlen is a highly sought-after speaker internationally and has given keynote presentations for clients such as Apple, Google, The Economist, Samsung, Deloitte, Volkswagen, Fujitsu, and Ericsson, to name a few.

Henrik Fexeus

Idag är han Sveriges mest kända psykologiska manipulatör, mentala illusionist och förmedlare av kunskap inom omedveten kommunikation och påverkan. Henrik har skrivit sju böcker som sålt i över en halv miljon exemplar i Sverige och hittills översatts till 26 språk. Det är dock på scen som Henrik verkligen kommer sin till rätt, både som föreläsare och som mentalist. Med sin egensinniga mix av rackarspel och genuina tekniker är han en unik underhållare som drar utsålda hus världen över. 

Neil Rackham

Professor Neil Rackham, världens främste forskare på B2B-försäljning. Professor Rackham är kanske mest känd för sitt arbete med säljmetoden SPIN. Hans banbrytande arbete om SPIN-Selling, publicerades redan 1988, och har blivit en av de mest sålda affärsböckerna. Men professor Rackhams arbete ligger inte i det förflutna. Han har drivit världens största forskningsprojekt om effektiv försäljning, skrivit ett flertal bästsäljande böcker och fortsatt vara inriktad på att studera strömningar i affärsvärlden.

Staffan Landin

Staffan har tidigare jobbat på FN:s utvecklingsprogram, UNDP och den svenska stiftelsen Gapminder, grundad av professor, Hans Rosling för att göra statistik om världens utveckling förståelig och intressant. 

Frank Hattann

Leading people for the past 15 years across blue chip organisations like Deutsche Bank, Lufthansa, and PayPal, Frank Hatton’s mission for his professional life is to Build World Class Organizations, Grow & Transform Lives and Have Fun. This far, Frank has lived and worked in Germany, UK, Canada & Ireland, where he has managed both small and large multi-lingual teams, in multi-cultural environments. Frank joined LinkedIn in 2010, where he is Head of Enterprise, LinkedIn Sales Solutions.

Sara Öhrvall

Executive advisor, skribent och styrelseledamot i bl a Bonnier News, Bonnier Books, Investor, Nobel Museum, SEB, Vinnova och Umeå Universitet. Sara skriver om tekniktrender som krönikör i Dagens Industri och är ordförande i Pontus Schultz stiftelse för ett mänskligare näringsliv. Saras fokusområden är digitalisering, innovation, förändringsarbete och konsument- och tekniktrender. Sara Öhrvall är en efterfrågad föreläsare både i Sverige och utomlands och har exempelvis föreläst på scener som DLD i München och SXSW i Austin, samt på Paid Content-konferenser i New York.

Ari Riabacke

Ari utmanar föreställningarna om hur vi försöker kontrollera framtiden genom att samla mer information, varför gårdagens ledarskap inte fungerar i morgon och hur bland annat beslutsfattandet kommer att behöva förändras i såväl den privata sfären som i en allt mer komplex affärsvärld.

Lars-Johan Åge

Lars-Johan är ekonomie doktor från Handelshögskolan i Stockholm, utbildad i förhandling på Harvard Law School i USA och listad i Dagens Industri som en av Sveriges populäraste föreläsare. Hans senaste forskning har redan anammats av den internationella forskarvärlden, svenska polisen och amerikanska FBI.

Thimon de Jong

Runs a strategic foresight think tank specialized in the dynamics of changing human behaviour and its implications for business strategy. In his role he regularly speak at conferences around the world and present or host workshops at organisations like Tetra Pak, Philips, Ikea, Rabobank, Citywire, GDF Suez and Samsung. At The Sales Conference he talked about how you can futureproof your sales strategy.

close x
download

Brochure

Enter Your Info Below And We Will Send
You The Brochure To Your Inbox!

Thank you!
Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

SÄKRA DIN PLATS REDAN IDAG

BOKA DIN BILJETT

The Sales Conference startar med en innehållsrik och inspirerande eftermiddag i Göteborg 10:e oktober.
Konferensen i Stockholm 14:e november har två delar, en inspirerande dag och branschens bästa galakväll. 

STOCKHOLMGÖTEBORG

Kontakta oss

TSC 2017

Tack, vi har mottagit din förfrågan och återkommer så snart som möjligt.

Oops! Något gick fel, försök igen..