OM KONFERENSEN

The Sales Conference

Nordens ledande B2B-konferens firar 10-årsjubileum!

Clara Henry
Komiker, programledare och youtuber
 

Så blev hon EN AV Nordens största kvinnliga youtuber

Vad kan B2B-företag lära av en ung social influencer?

Marknadsföring av produkter och tjänster är inte längre vad den varit. Med utvecklingen av sociala medier har sättet vi kommunicerat med vår målgrupp genomgått ett dramatiskt skifte där det inte längre handlar om att fånga uppmärksamhet eller göra reklam FÖR någon. Nyckeln ligger i att bedriva marknadsföring MED någon och fånga deras engagemang snarare än uppmärksamhet. Ett levande exempel på detta är en av Nordens största kvinnliga Youtuber Clara Henry. Den blott 23-åriga programledaren från Melodifestivalen tar varje vecka fram sin kamera, filmar sig själv och vloggar inför närmare än halv miljon följare. Så vad kan B2B-företag lära av en ung social influencer? Och hur kan man nyttja kraften i sociala medier för att skapa trovärdighet mot sin målgrupp? På The Sales Conference får du svaret av den unga stjärnan Clara Henry.

Clara Henry

Clara Henry är 23-åringen från Göteborg som är en av Nordens största kvinnliga Youtuber. Hon vloggar inför över 430 000 följare, har lett Melodifestivalen, sommarpratat i P1 och vunnit Årets Vloggkanal på Guldtuben-galan både 2014 och 2015. Man kan gott påstå att hon är ett levande exempel på hur den unga generationen ser på marknadsföring och vad de påverkas av. 

SÄKRA DIN PLATS PÅ SALES AWARD

FULLSATT!

The Sales Conference är nu fullbokat. Sätt upp dig på väntelista, då finns fortfarande chansen att få tag på en biljett.
Till Sales Award Gala finns fortfarande några få biljetter kvar, boka idag för att säkra din plats.

STOCKHOLM

Kontakta oss

TSC 2017

Tack, vi har mottagit din förfrågan och återkommer så snart som möjligt.

Oops! Något gick fel, försök igen..